Reklamációk és visszaküldések

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeink megfeleljenek a legmagasabb minőségi és megbízhatósági követelményeknek. Minden tükröt a részletekre való odafigyeléssel, modern technológia és tartós anyagok felhasználásával készítünk. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy Ön tökéletes megvilágítást és funkcionalitást élvezhessen a mindennapokban.
 
Ha azonban előfordul, hogy a termék nem működik megfelelően, vagy Ön bármilyen hibát észlel, élhet reklamációs jogával.
 
 
 
A panasz benyújtásához kérjük, használja a panaszplatformunkat, amely elérhető a következő címen: Reklamációs űrlap.
 
 
 
Mi 14 napon belül válaszolunk, és tájékoztatjuk Önt a további lépésekről.

Figyelmeztetés a szállítás során keletkezett károk miatti reklamációkra

Kérjük, a csomag állapotát alaposan ellenőrizze a futár jelenlétében.
Amennyiben sérülést tapasztal, kötelező egy kárjegyzőkönyvet kitölteni, és azt csatolni kell a reklamáció benyújtásakor.

A szállítás során keletkezett minden kárt (pl. sérült csomag, betört tükör) a csomag átvételétől számított 24 órán belül kell bejelenteni.
A határidőn túl beérkező reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.



Elállási jog
 

A 2014. május 30-i lengyel fogyasztóvédelmi törvény 38. cikke értelmében az elállási jog nem alkalmazható olyan szerződésekre, amelyek keretében a terméket a fogyasztó egyedi igényei szerint gyártották le, vagy amelyeket kifejezetten személyre szabtak.

Ez különösen igaz az egyedi gyártású tükrökre, amelyeket a Megrendelő utasításai alapján készítünk el – ideértve (de nem kizárólag) a méret, forma, világítás típusa, kiegészítők vagy egyéb testreszabási kérések kiválasztását.

A személyre szabott termék megrendelésének véglegesítésével a Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy az adott termék egyedi gyártás alá esik, így a visszaküldéshez vagy elálláshoz való jog nem érvényesíthető, kivéve, ha a termék hibás vagy nem felel meg a megrendelésnek.